dijous, 17 de maig del 2012

Reivindicacions

Perquè els bombes voluntaris s'estan mobilitzant? Cadascú tindrà els seus motius, jo tinc els meus...
1. Manca d'una assegurança digna que ens cobreixi en cas d'accident o mort en servei.
2. Poca oferta de formació als bombers voluntaris per part de la DGPEIS.
3. Ens cal més material, equipament i vehicles, i sobretot ens cal nou i no pas el “sobrant”d’altres parcs.
4. Menyspreu de la DGPEIS cap als bombers voluntaris en aquesta campanya forestal 2012.
5. Que es convoqui una convocatòria de caporals voluntaris.
6. Cal un nou reglament de bombers voluntaris, adequat als temps actuals.
7. Cal una nova llei de bombers, on integri els bombers voluntaris i s’adeqüi als temps actuals.
8. Manca de respecte i menyspreu absolut per part d’alguns bombers funcionaris, especialment per part d’alguns sindicalistes.
9. Poca consideració per part de la DGPEIS cap als bombers voluntaris. Moltes vegades ens sentim manipulats pels seus propis interessos i no pas per les necessitats del servei.

 I finalment dir que considero els bombers funcionaris com els meus companys i no pas com els meus adversaris. Moltes de les seves reivindicacions també les faig meves i així els hi vull fer saber a tots aquells que ens critiquen sense cap fonament real. No vull que per quatre exaltats anti-voluntaris hi hagi mala maror entre els dos col·lectius. Si tots els bombers (sense distinció) lluitem plegats podem aconseguir moltes coses. Les meves reivindicacions les vull fer al costat de qui porta un casc, contra qui porta una corbata. Cal una unitat de tots els bombers per aconseguir un Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya modern, eficaç, sense mancances ni retallades, apte a les necessitats reals del segle XXI.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada